ОБЩИ УСЛОВИЯ

За да получите пълните условия моля попълнете имейла си във формата за "Заявка за членство".
При кандидатстване към Програмата за “BC Influencer”, вие потвърждавате, че сте прочели, разбрали и сте съгласни да бъдете обвързани от настоящите Общи условия.


BareCare ще прегледа показателите за аудиторията и ангажираността на вашето присъствие в социалните медии, за да определи дали отговаряте на условията. Определянето за допустимост е окончателно и не подлежи на оспорване и/или обжалване. Не може едновременно да сте член на програмата и други програми, предлагани от BareCare.


След като канал/профил в социални медии на член в програмата е свързан с акаунт със статут на “BareCare Influencer”, той не може да бъде свързан с други акаунти в BareCare.


Ако кандидатурата ви бъде отхвърлена, трябва да изчакате 60 дни, преди да кандидатствате отново, като използвате същите акаунти в Facebook, Instagram, TikTok и/или YouTube.


ДОПУСТИМОСТ

  1. Категориии За програмата могат да кандидатстват “influencer”, принадлежащи към категория “beauty”, “skin care”, “skin”,”hair care”, “hair”, “makeup”, “korean cosmetic”, “cosmetic”, “selfcare” и подобни.
  2. Платформи Tрябва да имате акаунт и да сте активни поне в 2 от следните платформи: Facebook, Instagram, TikTok и/или YouTube.

Ще бъдете със статут на “BareCare Influencer”, след като одобрим вашата кандидатура. След като заявлението ви бъде одобрено, по време на съвместната ни работа, не може да променяте или премахвате свързаните си акаунти в социалните платформи. В случай на блокиран/изтрит/неактивен профил трябва да се свържете с нас в рамките на 5 работни дни. При блокиран/изтрит/неактивен профил BareCare запазва правото си да прекрати членството/ съвместната си работа с инфлуенсъра и да бъде деактивиран/изтрит профилът му.


В случай, че профилът на инфлуенсъра със статут на “BareCare Influencer” не се поддържа* профилите в социалните медии с които е кандидатствал BareCare запазва правото си да прекрати членството/ съвместната си работа с инфлуенсъра и да бъде деактивиран/изтринт профилът му.


*не поддържа означава да спре да публикува за период по-дълъг от 15 дни и/или профилът в платформата/мите да е изтрит/блокиран.

В случай, че профилът на инфлуенсъра със статут на “BareCare Influencer” смени/създаде нов профил BareCare запазва правото си да прекрати съвместната си работа с инфлуенсъра и да бъде деактивиран/изтринт профилът му.


Моля, свържете се с екипа за обслужване на клиенти на BareCare, ако се нуждаете от нещо или променяте вашите профили, включително и при блокиране на профила ви в някоя от гореспоменатите платформи.

BareCare ще прегледа вашата кандидатура и следните параметри, за да прецени най-подходящия ангажимент (пост,стори,гивауей,клип и др.) за вас.


Показателите, които се разглеждат са следните:


ЧЛЕНСТВО

В категория Изгряваща Звезда



В категория Супер Звезда



Категория инфлуенсър Безплатни продукти и допълни мостри Преференциални цени Код за отстъпка на последователите участия в кампании проба на продукти преди представяне на пазара маркетинг материали
Изгряваща звезда да да да да не не
Супер звезда да да да да да да

Подаръци при специални поводи Комисионна за продажби Публикуване на ревюта/статии в сайт
не не не
да да да

BareCare запазва правото да въвежда ограничения или ограничава възможностите от брой безплатни продукти или специални намаления за инфлуенсър получени за даден период от време.

BareCare запазва право си да прекъсва челенството към програмата “BareCare Influencer”, както и да премахва ползи от членството на даден член.

Ако заявлението ви бъде отхвърлено, трябва да изчакате 60 дни, преди да кандидатствате отново.


ОСРЕБРЯВАНЕ НА КОДОВЕ

Кодовете могат да бъдат осребрени под вид на продукти или комисионна, в зависимост от броя завършени поръчки (завървена поръчка - поръчана, доставена, приета и платена от клиента поръчка) с персонализирания код.


Брой поръчки с код и осребряване

за 20 поръчки с кода - подарък продукт по избор на BareCare
за 40 поръчки с кода - подарък продукт по избор
за 80 поръчки с кода - 50 лв ваучер за сайта
за 150 поръчки с кода - 100 лв комисиона на всеки 150 поръчки
за 300-500 поръчки с кода - комисионна категория 1
за над 500 поръчки с кода - комисионна категория 2


Можете да споделите своя персонализиран код за отстъпка в личните си акаунти в социални медии/платформи (напр. Instagram, YouTube, Facebook, TikTok и др.) при спазване на правилата и условията на тези социални медии/платформи.


Потребителското име на вашия акаунт в социалните медии/платформи и вашият персонализиран код или наш/BareCare код не могат да включват, съдържат или по друг начин наподобяват думата “BareCare”. Вашият код за награди също не може да включва съществуваща или предишна промоция на BareCare.


Инфлуенсърите трябва да управляват само един акаунт в социални медии/платформи с които са кандидатствали и одобрени, за да популяризират своя код. Популяризирането на кода с помощта на повече от един акаунти в определена социална медия/платформа не е разрешено.


КОМИСИОННА

Комисионната се превежда само по лична банкова сметка на участника в програма “BareCare Influencer” и собственик на дадения код за отстъпка. Не се извършат плащания по никакъв друг начин, освен споменатия горе.


Комисионната, предоставена чрез възстановяване, изтича в края на следващия месец (над 30 дни) след като Комисията е изпратена по сметката на Influencer.


Кодовете за отстъпки/награди, които наподобяват съществуващи кодове за награди, принадлежащи на трети страни, ще бъдат автоматично деактивирани.


БЛОГ СЕКЦИЯ УСЛОВИЯ

Като избран член на програмата, имате възможността да рекламирате вашите профили в нашия сайт като публикувате блог/ревю постове в сайта.

За да се възползвате от тази опция предварително трябва да изпратите запитване за теми или да ни изпратите вашите предложения. След изпращане на запитване, в рамките на 10 работни дни ще се свържем по имейл/телефон/социални медии с вас за отговор.


ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛОВИЯ В ПРОГРАМАТА

Изрично е забранено да публикувате своя код в социалните медии на BareCare или уебсайта на BareCare (в коментари и т.н.) в опит да генерирате комисионна и/или съберете последователи и/или популяризирате вашите кодове и акаунти.

Изрично е забранено да публикувате каквито и да било коментари в официалните акаунти на BareCare и/или уебсайта на BareCare, които биха могли да се тълкуват като популяризиране или опит за пренасочване на потребителите към други уебсайти/акаунти или страница в социални медии, които представят или разпространяват вашия код в опит да генерирате комисионна и/или съберете последователи и/или популяризирате вашите кодове и акаунти.

Условията на членството не трябва да бъдат персонализирани или популяризирани по начин, който би могъл да се тълкува като представяне или претендиране за връзка с трета страна. (например да претендирате, че сте член в програмата на трети страни, както и да коментирате условията на програмата вкл./напр. процент комисионна, фиксирано заплащане и др.). Не може да споделяте/публикувате/коментирате условията и печалбата и друга чувствителна информация с лица трети лица. (например: други инфлуенсъри, приятели, семейство и други)

Вашият профил в социалните медии/платформи не трябва да съдържа аватар/лого или каквото и да е друго съдържание, което може да се тълкува, като управлявано от BareCare или по друг начин свързан с BareCare.

Не можете да преименувате нито едно от потребителските имена на вашия акаунт в социалните медии/платформите по време на членството ви. В случай на промяна трябва да се свържете писмено с BareCare.

Нямате право да публикувате/разпространявате каквото и да е от вашия профил в BareCare (вкл. как изглежда профилът,какви секции включва, както и какви са функционалносттите на вашият профил).


ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ЧЛЕНСТВО И ДЕАКТИВИРАНЕ НА ПРОФИЛ

Прекратяване в случай на неактивен/нов профил

В случай, че профилът на инфлуенсъра със статут на “BareCare Influencer” не се поддържа* профилите в социалните медии с които е кандидатствал BareCare запазва правото си да прекрати членството/ съвместната си работа с инфлуенсъра и да бъде деактивиран/изтрит профилът му.

*не поддържа означава да спре да публикува за период по-дълъг от 14 дни и/или профилът в платформата/мите да е изтрит/блокиран.

В случай, че профилът на инфлуенсъра със статут на “BareCare Influencer” смени/създаде нов профил BareCare запазва правото си да прекрати членството/ съвместната си работа с с инфлуенсъра и да бъде деактивиран/изтринт профилът му.


Прекратяване в случай на допълнителни BareCare профили

Всеки инфлуенсър има право само на един BareCare Influencer акаунт. Допълнителни акаунти на влиятелни лица и всички съответни кодове за награди, принадлежащи на един влиятелен човек, ще бъдат деактивирани.


Прекратяване в случай на смяна на име без удобрение

Не можете да преименувате нито едно от потребителските имена на вашия акаунт в социалните медии/платформите по време на членството ви. В случай на промяна трябва да се свържете писмено с BareCare. BareCare не желае да се асоциира с профил с неподходящо/неприлично или име, което би уронил престижа и репутацията на фирмата, затова запазваме правото си да прекрати членството/ съвместната си работа с инфлуенсъра и да бъде деактивиран/изтринт профилът му.

BareCare си запазва правото незабавно да анулира вашата комисионна и/или да спре вашия код за награди, ако бъдат открити или подозирани измамни промоции или друго поведение, включително, но не само, примерите, изброени в тези Правила и условия.

Инфлуенсърска програма

© Всички права запазени BareCare 2021