Обработване на поръчка означава събиране на продуктите от поръчката и приготването и за предаване на куриер.
След обработване, поръчката се предва на куриерската фирма.
Срока на доставката започва след предаване на поръчката към куриера.Куриерска фирма: Speedy или BoxNow
Метод на доставка | Цена |
До офис на Speedy | 4,00 лв. |
До адрес | 5,45 лв. |
До автомат на BoxNow (независимо от сумата) | БЕЗПЛАТНА |
За поръчки над 40лв. | БЕЗПЛАТНА |
В цената са включени всички разходи по доставката на поръчката Ви: опаковане, транспорт до адреса Ви, застраховка на продуктите и комисионна за куриера, обработващ наложения платеж. В процеса на поръчката има поле за допълнителни уточнения – там можете да уточните детайли, свързани с доставката, които ние ще вземем под внимание при обработката на поръчката Ви.
СРОКОВЕ
Срок за обработването на поръчка:
- Поръчки, заявени след 14.00 часа, се обработват до 3 работни дни
- Поръчки направени в събота и неделя започват обработка в понеделник
- Възможно е забавяне на обработване през национални празници, Събота и Неделя,
Черен Петък, Коледа, Нова Година, повече от обичайния брой поръчки и повреме и след промоции и кампании
Срок на доставка от куриер:
- 1-3 работни дни
- Изключение: национални празници, Събота и Неделя, Черен Петък, Коледа, Нова Година
Общ срок от поръчка до доставка
- 3-5 работни дни
РЕКЛАМАЦИИ ПРИ УВРЕДЕНА ПРАТКА
Задължение на клиента (получателя) е да отвори
доставената пратка в момента на нейното получаване, в присъствие на куриера, и да провери за щети по
пратката или липси от нейното съдържание, които се дължат вследствие на транспортирането.
Рекламация за увредена пратка се прави в момента на получаване на
пратката и в присъствието на куриер, с който се попълва констативен протокол в три еднообрзани екземпляра.
Констативният протокол е задължителен за валидността на покритите от застраховката щети и липси по пратката.Клиентът (получателят на пратката) е длъжен да изиска оригинала и копие от протокола, след което да се свърже с представител на BareCare.bg за завеждане на рекламацията. BareCare.bg се ангажира с безплатна подмяна на повредения/липсващия артикул или възстановяване на заплатената от клиента сума, само след предоставянето на протокола от страна на клиента.