ОБРАБОТВАНЕ И ДОСТАВКА

Обработване на поръчка означава събиране на продуктите от поръчката и приготването и за предаване на куриер. След обработване, поръчката се предва на куриерската фирма. Срока на доставката започва след предаване на поръчката към куриера.Куриерска фирма: Speedy или BoxNow

ЦЕНИ ЗА ДОСТАВКА
Метод на доставка Цена
До офис на Speedy 4,00 лв.
До адрес 5,45 лв.
До автомат на BoxNow (независимо от сумата) БЕЗПЛАТНА
За поръчки над 40лв. БЕЗПЛАТНА

В цената са включени всички разходи по доставката на поръчката Ви: опаковане, транспорт до адреса Ви, застраховка на продуктите и комисионна за куриера, обработващ наложения платеж. В процеса на поръчката има поле за допълнителни уточнения – там можете да уточните детайли, свързани с доставката, които ние ще вземем под внимание при обработката на поръчката Ви.

СРОКОВЕ

Срок за обработването на поръчка:
- Поръчки, заявени след 14.00 часа, се обработват до 3 работни дни
- Поръчки направени в събота и неделя започват обработка в понеделник
- Възможно е забавяне на обработване през национални празници, Събота и Неделя, Черен Петък, Коледа, Нова Година, повече от обичайния брой поръчки и повреме и след промоции и кампании

Срок на доставка от куриер:
- 1-3 работни дни
- Изключение: национални празници, Събота и Неделя, Черен Петък, Коледа, Нова Година

Общ срок от поръчка до доставка
- 3-5 работни дни

РЕКЛАМАЦИИ ПРИ УВРЕДЕНА ПРАТКА

Задължение на клиента (получателя) е да отвори доставената пратка в момента на нейното получаване, в присъствие на куриера, и да провери за щети по пратката или липси от нейното съдържание, които се дължат вследствие на транспортирането.

Рекламация за увредена пратка се прави в момента на получаване на пратката и в присъствието на куриер, с който се попълва констативен протокол в три еднообрзани екземпляра. Констативният протокол е задължителен за валидността на покритите от застраховката щети и липси по пратката.Клиентът (получателят на пратката) е длъжен да изиска оригинала и копие от протокола, след което да се свърже с представител на BareCare.bg за завеждане на рекламацията. BareCare.bg се ангажира с безплатна подмяна на повредения/липсващия артикул или възстановяване на заплатената от клиента сума, само след предоставянето на протокола от страна на клиента.

Всички права запазени Barecare 2024