ДОСТАВКА
Поръчки, заявени след 14.00 часа, се обработват на следващия работен ден.
ЦЕНИ ЗА ДОСТАВКА
Метод на доставка | Цена |
До офис (Speedy) | 2.95лв |
До офис (Еконт) | 4.95лв |
До адрес (Еконт) | 6.95лв |
За поръчки над 40лв. | БЕЗПЛАТНА |
В цената са включени всички разходи по доставката на поръчката Ви: опаковане, транспорт до адреса Ви, застраховка на продуктите и комисионна за куриера, обработващ наложения платеж.
В процеса на поръчката има поле за допълнителни уточнения – там можете да уточните детайли, свързани с доставката, които ние ще вземем под внимание при обработката на поръчката Ви.
СРОК НА ДОСТАВКА
Доставките се изпълняват в срок до 2 работни дни от куриер на фирма СПИДИ или Еконт всеки ден, без неделя.
РЕКЛАМАЦИИ ПРИ УВРЕДЕНА ПРАТКА
Задължение на клиента (получателя) е да отвори доставената пратка в момента на нейното получаване, в присъствие на куриера, и да провери за щети по пратката или липси от нейното съдържание, които се дължат вследствие на транспортирането.
Рекламация за увредена пратка се прави в момента на получаване на пратката и в присъствието на куриер, с който се попълва констативен протокол в три еднообрзани екземпляра. Констативният протокол е задължителен за валидността на покритите от застраховката щети и липси по пратката. Клиентът (получателят на пратката) е длъжен да изиска оригинала и копие от протокола, след което да се свърже с представител на BareCare.bg за завеждане на рекламацията. BareCare.bg се ангажира с безплатна подмяна на повредения/липсващия артикул или възстановяване на заплатената от клиента сума, само след предоставянето на протокола от страна на клиента.